Posted December 23, 200816 yr Thank god this is the last of them to sort my records many thanks to all those that have helped me God Four/B Devil Curious Six? Buffy Bluey Big Bird Baby Cake Sam Thanks for all yur help :28:
December 23, 200816 yr I'd answer if my internet connection wasn't so SLOOOOOOW And i could see the pics grrrrr.... 2 more sleeps till adsl comes back
December 23, 200816 yr Hi dodger Here are my guesses Me god: Light green spangle hen Four/b: Texas clearbody Hen Devil: Green spangle hen Curious: Recessive pied hen (Green) Six: I cant see what colour six is Buffy: GRey green opaline hen BlueY: Light green spangle male Big bird: Yellow recessive pied Baby cake: Cobalt yellowface? Possibly violet? Male Sam: Skyblue spangle You have alot of birds :chickendance: :tree: :baby:
December 23, 200816 yr Me god: Spangle Light Green hen Four/B: Opaline Texas Clearbody Dark Green hen Devil: Spangle Light Green hen Curious: Recessive Pied Light Green Six?: Spangle Recessive Pied Cinnamon Light Green hen Buffy: Opaline Grey Green hen Bluey: Spangle Light Green cock Big Bird: Recessive Pied Light Green cock Baby Cake: Yellowface Mutant 1(sf) Cobalt cock Sam: Spangle Sky Blue In regards to Six? the photo is a little blurry. Is it possible to get a Sharper image. But I see what I see in that photo. Edited December 24, 200816 yr by Daz
December 23, 200816 yr Me God: Light green spangle Four/B: Opaline Texas clearbody hen Devil: Dark green spangle hen Curious: Light green cinnamon recessive pied hen Six?: Light green cinnamon recessive pied hen Buffy: Grey green opaline hen Bluey: Dark green spangle cock Big Bird: Light green cinnamon recessive pied cock Baby Cake: Type 1 yellow face cobalt Sam: Sky blue spangle Edited December 23, 200816 yr by Neville
December 30, 200816 yr Me God/ Light green spangle Four/B/ Opaline Texas clearbody hen Devil/ Dark green spangle hen Curious/ Light green cinnamon recessive pied hen Six?/ Light green cinnamon recessive pied hen Buffy/ Grey green opaline hen Bluey/ Dark green spangle cock Big Bird/ Light green cinnamon recessive pied cock Baby Cake/ Type 1 yellow face cobalt Sam/ Sky blue spangle are they right?
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now